Hoe deel ik mijn tijd in?

Tips om uw werk efficiënter in te delen

Uit de reeks Sleutels tot succes

Zoveel e-mails en zo weinig tijd om ze te lezen. Een overdaad aan Post-it’s, half opgeschreven boodschappen en herinneringen aan afspraken die u bent vergeten… Dit boek geeft gestructureerd advies over hoe u uw bureau op orde krijgt en leert u prioriteiten te stellen in uw werk, zodat er meer tijd overblijft voor uw sociale leven.


Auteur

Druk

Formaat

11 x 17,7 cm

Omvang

96 pag.

Illustraties

Uitvoering

paperback

Prijs

€ 7,95

ISBN

978 90 5956 199 1

NUR

800

Uitgever

FONTAINE UITGEVERS

Verschijnt/verschenen

september 2010 / UITVERKOCHT!


Hoe deel ik mijn tijd in? helpt u bij:
• het plannen van uw werkzaamheden
• het stellen van prioriteiten
• het beheren van uw e-mails
• leren ‘nee’ te zeggen.

Aan de hand van vragenlijsten om uw zwakke en sterke punten vast te stellen, adviezen om valkuilen te vermijden, actielijstjes, relevante links en ‘top-tips’ helpt dit boek u weer controle over uw werk te krijgen.

Deze titel verschijnt in de reeks Sleutels tot succes. Deze praktische gidsjes staan stuk voor stuk vol adviezen om uw werk- en leefwijze op een positieve manier te veranderen. Elk deeltje bevat onderdelen als een quiz om zwakke en sterke punten vast te stellen, stap-voor-stapactiepunten en lijstjes met veelgemaakte fouten en advies over hoe ze te vermijden. In deze serie verschenen ook Hoe krijg ik die baan?, Hoe kom ik op voor mezelf? en Wat ben ik waard?